Geen regio geselecteerd

CV-ketel ontploft bij hotel De Ram in Halsteren

Pepijn Vermunt Pepijn Vermunt

Bij hotel De Ram in Halsteren is vrijdagmorgen een CV-ketel ontploft. Een monteur was bezig met de verwarmingsketel in de keuken van het hotel aan de Steenbergseweg toen het misging.

De man liep ernstige brandwonden op en is snel onder de douche gaan staan om die te koelen. Meerdere ambulances, politie, brandweer en een traumahelikopter kwamen ter plaatse om hulp te verlenen.

Het slachtoffer is met spoed overgebracht naar een brandwondencentrum. De trauma-arts is in de ambulance meegegaan. Wat er precies misging is nog niet duidelijk.

 

Foto: Christian Traets Fotografie